bestslots.app
A maximális szintje 5 lehetett, és erre bizony szükségünk is volt, ha például kulcsokat akartunk gyűjteni az őrzőktől (Keywarden), akkor alatta sokkal kevesebb eséllyel dobták. A Nephalem Valor megszűnt, helyette úgynevezett Pool of Reflection nevű kutakat találhatunk, melyek az XP-jelző csíkunk feléig 20% bónuszt adnak. Ez akkor is megmarad, ha kilépünk a játékból, viszont ha meghalunk, oda az előny. Egyszerre többet is aktiválhatunk belőle, így ha nem halunk sűrűn, jelentősen felgyorsíthatjuk fejlődésünket. Az életerő-gömbök mellett találhatunk Power Globe-okat is, melyek rövid ideig Nephalem Glory nevű bónuszt adnak. Gyorsabban futunk és támadásainkra bónusz-sebzést kapunk, míg tart a hatása. Újabb gömbökkel ez kitolható, maximum 3. szintig. A szörnyeknél szintén találkozhatunk újdonságokkal. Eddig is széles repertoárban bocsátották ránk különféle támadó képességeiket, ám mostantól sokkal többféle van belőlük. A teljesség igénye nélkül most párat megemlítek: először is van az Avenger, aki egyre erősebbé válik, ahogy gyilkoljuk le társait.
Az Adventures mode igazán értékes és új élményekkel kecsegtet, a kiegészítő értékét jelentősen emeli. Audiovizuálisan színvonalbeli csökkenés nem tapasztalható, az új dögöket, helyszíneket, varázslatokat, támadásokat, effekteket csak úgy zabálják a pupilláink, a hangok és dallamok hatására pedig a dobhártyáink élvezkednek kéjesen. Ezen a téren korábban is rendben volt a játék, megfelelő mértékben darkos és gonosz az atmoszféra amellett, hogy látványos is. Sőt az ötös Act még morózusabbra, befordultabbra, meggyalázottabbra sikeredett, így a halál jelenléte, ármánykodása szinte tapintható. Engem még így két év után is le tud nyűgözni a Diablo 3 fizikája a darabokra hulló környezetével. Nagyobb csapásokat eleresztve a kőkorlátok leomlanak, a hordók szétrepednek, a holtestek pedig magatehetetlenül vaskos métereket repülnek, ezt pedig az új kaszt bizonyos képességei igencsak látványosan tudják prezentálni. A Diablo 3 kezdeti merészebb elképzeléseinek egy részét a kiegészítővel és az azt megelőző javítással lerázta magáról, a fejlesztők átértékeltek, egyes rossz irányba elment döntéseket korrigáltak és pozitív, a játékmenetet alapjaiban felpezsdítő újdonságokkal rukkoltak elő, ami egy olcsónak semmiképpen sem mondható kiegészítő esetében egy ilyen múltú csapattól minimum elvárható volt.
A végével kezdeném: A nyaralás alatti diablozást nem azt értem, hogy megérkezek nyaralóba, és 36 fokos hőségnél farmolom a lootot, sokkal inkább azt, hogy lemegyünk haverokkal strandra, tengózunk-röpi-foci, este sörözzünk és utána ha van még energiánk (már pedig szokott maradni) tolnánk vmi fasza játékot... Torchlight szerintem bőven hozott profitot annak ellenére, hogy nem volt állandó net kapcsolat, az hogy csak 5-e a diablo eladásainak ahhoz hozzátartozik, hogy töredéke volt a marketing és a fejlesztési költség (utóbbiban nem vagyok biztos, a Diablob 3 Ros nélkül en block szar volt). Amúgy meg szerintem nem volt nagy durranás a Torchlight se, az első még élvezetes volt, de a második eléggé rókabőr lett minden szempontból.
Az aukciós ház eltörlésével szükség volt a játékmenet korrigálására és a jutalmazásra fókuszálni, így a 2. 0-ás loot rendszert élvezhetjük a bizniszt megszüntető 2. 0. 1-es patch óta. Sokkal több hasznos, vagy ritkaság számba menő holmival találkozhatunk, a hulló tárgyak pedig több a karakterünkhöz illeszkedő extra tulajdonsággal rendelkeznek és már csak a legendás és kollekcióba tartozó cuccokat kell azonosítanunk. Szóval már nem fogunk más kasztok értékes fegyvereivel szaladgálni, hogy jó pénzért eladhassuk, mivel jóval nagyobb arányban találkozhatunk számunkra hasznos fegyverekkel, páncélokkal, kiegészítőkkel. Egy ilyen méretes és vaskos árcédulájú kiegészítőtől elvárjuk, hogy ahhoz mérten megfelelő mennyiségű új tartalommal bővítse az alapjátékot. A Blizzard pedig igyekezett is ennek megfelelően cselekedni, így a Halál utáni hajtóvadászat során az ötödik Act egészen impozáns méretekkel, és játékidővel kecsegtet. A Reaper of Souls tágasabb, látványosabb, eseményekben gazdagabb helyszíneket tár elénk.
1 rendszeren.
A Thunderstorm erős villámokat szór maga körül, míg a Wormhole egy féreglyuk segítségével szív magához akár a képernyő másik széléről is. Az Orbiter beteríti az egész terepet villámló gömbökkel, melyek mindenkit megráznak, aki hozzájuk ér, míg végül a Frozen Pulse egy jégkristályt bocsát ki magából, ami rövid ideig követi karakterünket, majd felrobban és mindent megfagyaszt maga körül. Ezeken kívül a korábban látott támadó képességek is látványosabbak lettek (A Poison például már négyszet alakban szétterül, így nehezebb előle kitérni). Játékmenetbeli újítások is akadnak szép számmal, többek között a Cursed Chest és Cursed Shrine, ami hasonlít az eddig megszokottakhoz, csak kinyitása előtt "meg kell tisztítani", azaz legyőzni a hullámokban ránk támadó ellenfeleket. Ha a megszabott idő letelte előtt kellő mennyiségű rondasággal sikerül végeznünk, kapunk egy extra ládát, melyből további jutalmakat zsákmányolhatunk. A gyógyital is átalakult, mostantól csak egyfélét találhatunk, ami életerőnk 60%-át tölti vissza.
A Diablo II Paladinjának helyi megfelelőjéről van szó, amit leginkább tankolásra, és közelharci, illetve közepes távolságra ható mágikus harcra hegyeztek ki. Ennek megfelelően pajzsot használ, és kétkezes fegyvereket tud egy kézben tartani, erőforrása pedig a Wrath. Ez egyébként folyamatosan töltődik magától is, de harc közben minél többen támadják, annál inkább meggyorsul ez a folyamat. Nem csak, hogy rohadtul szívós, de rengeteg látványos, területre ható támadása van, így abszolút nem csodálkozom azon, hogy nagyon hamar nagyon népszerű lett. Nem tudom külön kezelni a 2. 0-ás patch-cset és a Reaper of Soulst. A játékot kétségtelenül az előbbi tette rendbe, de utóbbi is annyi apróságot adott hozzá még az új fejezeten, a karakterosztályon, a mysticen, az adventure módon és a rifteken kívül is, hogy azokról lehetetlen lenne egy cikk keretein belül megemlékezni. Ha valaki rajongó, és még most is előveszi a játékot esetenként, annak úgyis gyakorlatilag kötelező beszereznie a kiegészítő lemezt.
Vannak akik komolyan veszik azt amit a Fairlight/Reloaded kiír, hogy ha tetszik a gamma vedd meg! Az elmúlt 4 hónapban 3 ilyen gamet próbáltam (Bioshock infinite, Tomb Raider, Moh warfgihter), és ebből pont a szaklapok által agyonajnározott Tr-t nem vettem meg, a másik kettőt igen (mindegyik játékkal max 3 órát totlam, a TR-nél az elcseszett quick time eventek verték ki a biztosítékot nálam) A lényeg, hogy demókra még mindig lenne igény. De hogy reflektáljak a felvetésedre: Ezek a gyökerek szerinted egy szerinted multira kihegyezett játékban hogy kapnák ugyanazt az élményt, ha a mondjuk a Diablo 3-nál akár csak a 2nél csak a multihoz kellene állandó net? Kitolják a singlet, de nem kapják azt az élméynt amit te kapni fogsz. De ha kapnák is (lehetetlenség, de tegyük fel), komolyan jobban érdekelne, hogy az, aki nem vette meg a játékot az is élvezi, és te ennek megakadályozása érdekében inkább elszenvedsz egy hátrányt, vagyis az offline mod nélküli játékot? "Van pár ezer órám a GW2ben, szerintem nem rossz, de hamar meg lehet unni. "
Diablo 3. eljövetele leszögezhetjük, hogy megosztóra sikerült. Idő kellett a rajongóknak feldolgozni a változásokat, amit a leegyszerűsített, komolyabb tét nélküli fejlődési rendszer, a megváltozott atmoszféra, a túlzottan látvány és akcióorientált játékmenet, na meg persze a téves koncepciójú Akciósház hozott, de kellő idő belefektetésével rá lehetett érezni az ízére és mélységében mutatkozott meg a valódi értéke az új Diablonak. Mindenki érezte, hogy több van a játékban, mint amit az eredeti elképzelésekkel megteremtettek és ügyes javításokkal jelentős eredmények érhetőek el, ezt szerencsére a fejlesztők is beláttak, így a kiegészítő előtt egy megdöbbentően jól sikerült konzolos átirathoz, ne és persze egy gyökeres változásokat hozó Akciósház felszámolós javítócsomaghoz is szerencsénk lehetett. Lássuk, hol tart most a Diablo 3 és mi a halált akar vajon a Halál. Diablo III: Reaper of Souls PC Teszt Ezúttal is a szokásos lélegzetelállító Blizzardi minőségű animáció vezeti fel a Reaper of Souls történéseit.
Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!