bestslots.app
A zenekar frontemberével, Sallai Lacival beszélgettünk a korral járó megkomorodásról, arról, hogy hogyan lehet egyszerre több másik zenekarban játszani, mint a Galaxisok és a Platon Karataev, és persze szóba kerülnek a szólóprojektek is. Ezen kívül Laci azt is elárulja, hogy miért nem lett végül főállású irodalom- és történelemtanár. Nemrég jelent meg a baranyai rapper, Figura úgy nagylemeze Lee Cooper címmel. Figurával az új album mellett sokat beszéltünk az őt érő hatásokról, az éjszakázásról, Budapestről és Pécsről, illetve persze arról is, hogy milyen tervei vannak a jövőre nézve. A 30Y frontemberével zűrös középiskolai évekről, politikáról, social médiáról, dalírásról és arról is beszélgettünk, hogy szerinte mi az a két út egy zenész vagy zenekar életében, amelyek közül csak egyet tud választani. Kiderül, hogy miért rúgták ki a szentesi gimnáziumban, miért megy a 30Y olyan településekre is fellépni, ahol garantáltan veszteséges lesz a koncert, és mit jelent az, hogy a szeretet anarchiája.
Mindig bíztatok arra mindenkit, hogy végezzen valamilyen kreatív tevékenységet, sokkal jobban egyben lesz tőle az ember. – Mi a legnagyobb félelmed a színpadon, többezres közönség előtt állva? Egyáltalán, van benned félelem valamivel kapcsolatban? – Persze hogy van. Egyfajta karmester vagyok, mindenre figyelek, és ha bármilyen szituáció van, azonnal döntést kell hoznom, hogy hogyan oldjuk meg, hogy mi történjen a színpadon. Emellett hogy el ne szúrjam a szöveget, ne legyen hamis hang, amikor éneklek, és folyamatosan azon agyalok, hogy elég nagy-e a show, elég nagy-e a buli. – Van benned bizonyítási vágy? Kinek és mit szeretnél bizonyítani? – Tudat alatt mindig a családomnak akartam bizonyítani, hogy büszkék legyenek rám. Emellett a közönségnek a koncerteken és a zenekarnak, megállás nélkül. – Miből merítesz újra és újra motivációt ahhoz, hogy teljes odaadással végezd a feladatodat? – Próbálok nyitott maradni, nyitva tartani a fülemet és a szememet, és sokat beszélgetni. – Most, hogy a magyar közönség abszolút támogatását élvezitek, mennyire tekintetek külföld felé, vágytok-e nemzetközi karrierre, ismertségre?
Többet kéne mosolyognom Halott pénz
Minden jog fenntartva © 2022, GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
A Halott Pénz frontemberét nagyon mélyen érinti Bergendy István halála. Az elmúlt másfél napban dalainak hallgatásával emlékezett a legendára, akinek 'Darabokra törted a szívem' slágerét még 2016-ban dolgozta fel a formáció. Megrendítette Bergendy István halálának híre Marsalkó Dávidot, aki mindig is fejet hajtott a zenészlegenda nagysága előtt. Ennek tanúbizonyságaként 2016-ban a Halott Pénz fel is dolgozta a 'Darabokra törted a szívem' című dalt a rajongók legnagyobb örömére. "Nagyon szomorú lettem a hír hallatán, most már véget érhetne ez az év, meg ez az egész járvány-időszak. Sorban mennek el az emberek és a legendáink. Tegnap egész nap – de még ma is – Bergendy-dalokat hallgattam, amelyek közül a 'Darabokra törted a szívem' című dal különleges helyet foglal el a szívemben. Ez az egyike az olyan daloknak, amellyel kapcsolatban azt érzem, mintha egész életemben ismertem volna. Az életem részévé vált, olyan, mintha ez a dal mindig is velem lett volna. Nagy, közös kedvencünk a zenekarral" – mondta az énekes, aki egy próba során döntött úgy, hogy feldolgozzák a slágert.
Megjelent nemrég a Korn Requiem címet kapó új nagylemeze, ezért Fekő Ádám újságíróval vesszük át a zenekar történetét, és úgy általában a nu metal hatását a '90-es, 2000-es évekre. Miért annyira megosztó a Korn? Hogyan okozott szakadást a nu metal megjelenése a hazai metálos közösségben? Meddig számít kötelezőnek a Korn-életmű? Jó mélyre megyünk a nu metal és a Korn történetében, és persze előkerül az indokolt nosztalgia is, ha már mindketten megéltük a nu metal mainstream sikerének csúcséveit. All Machines Will Fail néven hozott egy új posztmetálhoz hasonló hangzású lemezt Iamynak, akit a legtöbben alapvetően elektronikus zenei producerként ismernek. De hogyan jutott el a glitch-hoptól az ambientig és a vonósokig, majd onnan a metálhoz? Mi változott az elmúlt 10 évben a producerképzésben? Hova tűntek az elektronikus zenei műfajok, és miért érezni, mintha lassan minden műfaj egy ernyő alé kerülne? Dobosként miért ment el a kedve a doboktól? És miért érzi úgy, hogy minden fellépésén olyan zenét kell csinálnia, amit aztán többször nem ismétel meg?