bestslots.app
Az Idles pontosan azt hozta, amit a zenéjüket ismerve várt az ember. Elképesztő mértékű dühöt és energiát, frenetikus hangulatot, a közönség sorában teljes megőrülést és egy pici reményt ahhoz, hogy a gitárzene nem feltétlenül kell, hogy marginálissá váljon a 21. században, csak meg kell tölteni rendesen tartalommal. (sajó) Twenty One Pilots (7, 5/10) A Twenty One Pilots koncertje előtti tíz percben már sikítozó lányokat lehetett hallani a nagyszínpad felől, 6 óra előtt két perccel (azaz a kezdés előtt kicsivel hamarabb) pedig a zenekar tagjai is színpadra léptek. Elindult a Jumpsuit című számuk, felgyulladt egy - talán - Cadillac és olyan zúzás indult el már az első szám alatt, hogy a kezdetben kicsit szellősen gyülekező tömeg hirtelen méretesre nőtt. Aztán jött az ismertebb Heathens című számuk, majd a The Hype, és kicsit limonádésabbra vették az előadók pár számig a figurát, hogy aztán a végén újra kirobbanjon a buli. A koncert elejénél a We Don't Believe What's On TV-nél előkerült egy ukulele, hallhattunk elhúzott átkötő beszédeket és néhány zeneszám alatt pár olyan dobhangot is, ami stúdiófelvételben megtisztítva jól szólt, de élőben már annyira nem ment.
The Used – Artwork Megjelenés: 2009. augusztus 31. Érdekesség: a zenekar elvileg azt szerette volna, hogyha a lemezen a Weezer énekese, Rivers Cuomo dolgozott volna producerként, de ez végül nem történt meg. Ez az album a Bert McCracken vezette utah-i rockbanda negyedik stúdióalbuma. 10. évforduló, lemezmegjelenés
Hónapok óta az egyik legfelkapottabb hír a rock világában, hogy Chester Bennington, a Linkin Park frontembere lett a Stone Temple Pilots énekese. Heves nyilatkozatok jelentek meg a Stone Temple Pilots egykori frontemberétől, Scott Weiland-től, és Bennington is többször nyilatkozott a témában, viszont a Linkin Park tagjai csak most mondták el véleményüket frontemberük "átigazolásáról". A Pulse Radio-nak Mike Shinoda nyilatkozott: "Félelmetesen érintette a hír. Azonban megkért minket hogy adjuk áldásunkat a dologra. Mindig küldött nekünk e-mailt, mikor úton volt. Nagyon inspirálta ez a lehetőség, hogy turnézzon, és új dalokat készítsen. Chester imádja a zenét, és a srácokat. akik körülveszik. " A Linkin Park DJ-je, Joe Hahn is nyilatkozott a témában: "Egy középiskolába jártunk, és rengeteg Stone Temple Pilots -t hallgattunk. Számunkra ők voltak a rock istenei. Chester egy nagyon király énekes, és ha lehetősége van, hogy egy ilyen zenekarban énekeljen, mi támogatjuk! " Video of Stone Temple Pilots feat.
A duó frontembere, Tyler Joseph írta és készítette, Greg Kurstin társproducerként. A dalhoz készült videoklip 2021. július 8 -án jelent meg. 2021. augusztus 31 -én a dal a kilencedik lett a duótól, és az amerikai Alternative Airplay listán az 1. helyen végzett. Háttér A dal hídján hangfelvétel található Tyler Joseph feleségével, Jennával folytatott telefonbeszélgetésről, és ő bátorítja Josephet, hogy lépjen tovább a szám létrehozásával. Joseph kijelentette, hogy felvételt készít, és úgy döntött, hogy tökéletesen illeszkedik a dalba. Jenna újra fel akarta venni a hangot, mivel nem tetszett neki a hangzás, de Joseph meggyőzte őt, hogy tartsa meg. A dalt virtuális kommunikáció közben hozták létre, mivel a COVID-19 járvány korlátozta az interakciót a zenekar tagjai között. Fogalmazás A "Saturday" egy pop és funk dal, amely két perc és ötvenkét másodpercig tart. Nagyon vidám dalnak tartják, ellentétben korábbi albumaik Trench és Blurryface témáival. Joseph egy interjúban kijelentette, hogy nem akar "tükröt tartani a körülményeinkhez, és pontosan olyan lemezt létrehozni, amilyennek elénk tűnt", folytatva: "Nem tartottam helyénvalónak a szomorú rekordot; a menekülés, ami vonzóbb volt számomra.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Sőt, egyik alkalommal kerekperec kijelentette, hogy a legjobb dolog, ami Nagy-Britanniával történhetett, az a bevándorlás. Most képzeljük el, ha mondjuk egy Lovasi bárhol ilyet mondana, akkor hány nap múlva lenne tele azzal az egész kormánypropaganda, hogy a Kispál szélsőliberális énekese a '80-as években gyerekeket evett ebédre. Ez is a különbség a brit és a magyar zenei kultúra között, hogy egy ottani zenekar bátran kiállhat a színpadra, úgy és amellett foglalhat állást, ami mellett csak akar, hiszen a karrierjüket nem kell attól félteni, hogy a NER majd nem engedi fellépni őket a Volton meg az Akváriumban, meg tiltólistázzák őket a Petőfi Rádióban. Persze az más kérdés, hogy Joe Talbot ilyen-olyan állásfoglalásai ugyanannyira a show részei, mint az, hogy gyakorlatilag szétrombolták az A38 sátrat. Fotó: Szilágyi Anna / Index Az Idles alapvetően egy fantasztikus kombinációja a posztpunknak, némi hardcore-nak és a britekre jellemző kocsmahangulatú, együtt éneklős punknak, amit teleraknak politikai töltetű üzenetekkel.
Ha belegondolunk, valóban így van: nem lehet csak úgy egyik pillanatról a másikra lezárni egy negyvenéves karriert, mindenféle különleges koncert és nagy finálé nélkül. Mi személy szerint biztosak vagyunk abban, hogy a Rush fiai még megörvendeztetnek bennünket valamivel az utolsó harangszó megkondulása előtt, de ezzel a basszeros-énekes frontember is egyetért: "Majdnem minden nap basszusgitározom, amikor otthon vagyok, mellette pedig sokat utazom a feleségemmel. Nagyszerűen kihasználjuk ezt a szünetet a pályafutásomban, vagy nevezzük bárminek is ezt. De szeretek zenélni és sokat is játszom, szóval előbb vagy utóbb a helyes dolog bekövetkezik majd. " * Forrás:,,
Sziasztok! Ma egy "tipikus" bejegyzést hozok nektek. Minden egyben benne van, amit eddig általánosságban a zeneajánlókban elmondtam. Hogy mik is ezek? Olvassatok tovább!! Tehát ma a Twenty One Pilots egyik dalát hoztam el nektek. Hogy kik ők? Fogalmam sincs. Hogy szeretem-e a Stressed Out című dalukat? Nagyon is. Miért, mondom azt, hogy ez a bejegyzés mindent tartalmaz amit az eddigi zeneajánlók? A válasz egyszerű. Rengetegszer elmondtam már, hogy sűrűn hallgatok rádiót utazás közben stb és emiatt rengeteg zene van, amit azon keresztül ismerek meg. Ezzel még nincs is probléma, csak azzal, hogy soha nem tudom a címűket és általában hónapokon keresztül "kergetek" egy zenét. A másik okom, hogy sűrűn van velem az, hogy első hallásra nem szeretem a dalokat, utána másodikra sem, sőt a harmadikra sem. Érdekesen jött ez így össze. A történet tehát az, hogy hallottam sokszor a rádióban a Stressed out című dalt, nagyon soha nem figyeltem fel rá, mert annyira nem tetszett. Ez után már annyiszor hallottam, hogy megszerettem, de a címét nem tudtam.
Véget ért a 2019-es Sziget, méghozzá a Foo Fighters epikus, kétórás fellépésével. Azonban így is akadt kedden egy csomó érdekes fellépő, mint a Smithsből ismert Johnny Marr, a Gallowsból ismert, de a Rattlesnakes-szel érkező Frank Carter, vagy a Youtube-generáció egyik nagy kedvence, a Twenty One Pilots. A legjobb koncertet azonban magasan a brit Idles adta, ami megmutatta, hogy sokkal több punk kéne a Szigetre. Ez volt a Sziget koncertekben, a keddi zárónapon. Johnny Marr (4/10) Johnny Marr a Smiths tagjaként mindenképp a nyolcvanas évek egyik legmeghatározóbb zeneszerzője volt, aztán a Smiths feloszlott, a zenekar énekese, Morrissey tökéletes érzékkel választott maga mellé zenészeket, és adta ki a lemezeket. Ehhez képest Marr főleg szessionzenészként tűnt fel mások projektjeiben, és csak néhány lemezt adott ki. Tavaly jelent meg új albuma, a Call The Comet, amin végre ugyanolyan zseniális dalok vannak, mint amiket a Smithsben írt, és nagyon kíváncsi voltam, hogy szólnak ezek a dalok élőben.